+421 903 638 281
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Reklamáciu môže účastník podujatia vzdelávacej inštitúcie nahlásiť formou písomnej sťažnosti, e-mailom na adresu: lfilipko@swanmail.sk alebo telefonicky na číslo +421 903 638 281.
Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.
Vzdelávacia inštitúcia sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a s prihliadnutím na záujmy účastníka. Po prijatí reklamácie vzdelávacia inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb podľa dohodnutého spôsobu;
Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie;
Vrátenie zaplateného účastníckeho poplatku alebo alikvótnej časti poplatku;
Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom.
Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Pri posudzovaní reklamácie budú brané do úvahy spätné väzby ostatných účastníkov vzdelávacej aktivity. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované inštitúciou.
Tento reklamačný poriadok je zverejnený na web stránke, kde je voľne dostupný pre záujemcu o vzdelávanie ešte pred prihlásením sa na konkrétny vzdelávací program resp. jeho modul.